Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение Успешни продажби по телефона

Научете как да приключвате сделки по телефона

Електронното обучение Успешни продажби по телефона ще Ви помогне да подобрите търговските си умения, както и да увеличите броя на приключените от Вас сделки.

Разгледали сме следните теми: Какво представлява процеса по продажби? Как да създадете персона на купувача? Как да проучите клиентите си? Как да създадете добро първо впечатление? Кои са добрите практиките при студените обаждания и др..

Обучението включва:

Теоретична част: 8 модула

Примери: 6 броя

Упражнение: 1 брой

Герои-водещи: 1 брой

Финален тест: 1 брой

Общо: 60 слайда, 403 интеракции

Съдържание на електронното обучение „Успешни продажби по телефона“

Модул 1. Въведение в продажбите. Откъде трябва да започнете?

a. Какво представлява процесът по продажби?
b. Създаване на персона на купувача.
c. Как да проучите потенциалните си клиенти?

Модул 2. Как да създадете добро първо впечатление?

a. Начало на разговора.
b. Вербални комуникационни умения.
c. Умения за задаване на въпроси.
d. Умения за водене на разговор.
e. Вокални умения.
f. Други вербални техники

Модул 3. Как да се справите с възраженията?

a. Съвети.
b. Примери – 5 броя.

Модул 4. Студени обаждания - 10 съвета за студени обаждания.

Модул 5. Успешни преговори по телефона – съвети за водене на преговори по телефона.

Модул 6. Гласови съобщения - съвети за успешни гласови съобщения.

Модул 7. Как да се възстановите от неуспешно обаждане?

Модул 8. Още съвети за успешни продажби по телефона.

Пример от електронното обучение Успешни продажби по телефона

Как да се справите с възражението “Не съм заинтересован/а.“?

Примерен отговор: „Благодаря Ви Г-н Клиент. Разбирам защо мислите, че нашата услуга не Ви интересува, но мога да Ви уверя, че управителят на фирма X ми каза същото нещо преди време, но днес използва нашия продукт и с него може да прави W, Y, Z. Разбирам, че подобряването на W, Y, Z са важни KPI и за Вас – можете ли да ми обясните защо не се интересувате от подобряването на тези метрики?“

Важно!

Това е едно от най-трудните за справяне възражения. Но Вие не трябва да забравяте, че имате стабилна причина да се обадите на клиента и сте наясно защо той трябва да се прояви интерес към Вашия продукт. Задавайте въпроси, за да разберете защо не се интересува и запазете хладнокръвие.

Говорете бавно и отчетливо. Понякога клиентът може да не проявява интерес просто, защото не разбира какво сте му казали. Освен това, „Не ме интересува“ е друг начин да каже „Не искам да слушам“. Понякога хората не искат да Ви слушат и в това няма нищо лошо.

Как се преминава обучението?

Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет. 

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.

 

Свързани статии

  • Електронно обучение Управление на конфликти
    Електронно обучение Управление на конфликти
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда,…
  • Обучение Управление на времето за заети хора - печелившите практики
    Обучение Управление на времето за заети хора - печелившите практики
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • Как се прави презентация?
    Как се прави презентация?
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и…