Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube
+359 2 850 53 64

Кариери

Приблизително време за четене: 1m 29s

Мениджър продажби / Софтуерни услуги


Ние предлагаме съвременни решения за онлайн обучение - интеграция и персонализиране на системи за управление на обучението (LMS) и персонализирани решения за електронно обучение - персонализиран дизайн и разработка на eLearning, създаване на съдържание на eLearning, смесено обучение и др. Работим с някои от най-големите и най-ярките компании в България, като UniCredit Bulbank, BNP Pariba, Sport Depot, Allianz, Econt, Bella, Cez Group и др.

В момента разширяваме продажбите си и търсим опитен професионалист, който е мотивиран, трудолюбив и готов да извлече ползите от добре свършената работа.

Вашите задължения ще включват:

  • Търсене на перспективи и осъществяване на контакт с тях.
  • Свързване с нови и съществуващи клиенти, за да обсъдим техните нужди, да отговорим на въпроси и да идентифицираме решения, предлагани от нашите продукти и услуги.
  • Обучение на клиентите за характеристиките на продукта въз основа на нуждите и възможностите на продукта на техния бизнес.
  • Договаряне на цени или условия на услугата.
  • Изготвяне на договори.
  • Предоставяне на продуктови презентации и демонстрации, включително онлайн.
  • Ефективно отговаря на техническите и функционални запитвания на клиента за продукта и услугите.
  • Създайте връзка и управлявайте очакванията на клиента и поддържайте непрекъсната връзка.
  • Говорене и продажба на различни видове институции.
  • Участие в екипни упражнения за споделяне на най-добри практики за продажби на стратегии и маркетингови тактики.

Основни изисквания

  • Отлични комуникативни умения, чужд език е плюс.
  • Възможност за самостоятелна работа, анализ на информация и извеждане на точни заключения.
  • Силни познания за продуктите на Microsoft Office.
  • Информационна и компютърна грамотност - очакваме, че знаете значението на думите, като „домейн“, „хостинг“, „облак“, „страница за вход“, „браузър“ и др.
  • Ориентиран към клиента.
  • Умения за управление на времето, организационни умения, способност за изпълнение и способност за адаптиране към промяната.
  • Изключителна работна етика.
  • Задвижване за постигане и удряне на цели.

Ползи

  • Първоначално обучение. Не се притеснявайте, ще ви дадем време и ресурси, за да се запознаете с нашите продукти.
  • Текущо обучение. Ние вярваме, че най-ценният ни актив са нашите хора, така че не спираме да даваме на служителите си възможности да учат и да се развиват.
  • Ще бъдете част от екип за сътрудничество, който вярва в честната комуникация, споделя креативността и приветства различни перспективи.
  • Работно време от понеделник до петък от 9 до 18 часа, БЕЗ УИКЕНДИ.
  • Основна заплата плюс бонус за всеки нов клиент.

Ако всичко по-горе Ви описва или имате някакви допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да ни изпратите автобиографията си на office@nitbg.com