Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube
+359 2 850 53 64

Въведение в бизнес комуникацията онлайн курс

Обучение, с което ще подобрите уменията си по бизнес комуникации

С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда, както у уменията за слушане,умения за вербална и невербална комуникация.

Какво е бизнес комуникация и кореспонденция и може ли да бъдем обучени за това? Какво е мястото на деловото общуване?

Каква е същността на бизнескомуникацията: съвкупността от взаимоотношенията и поведението на участниците в деловия живот най-общо наричаме бизнес комуникации (делово общуване). Деловото общуване е процес на предаване и приемане на съобщения или информация. Обучението ще Ви помогне да подобрите работните си взаимоотношения с Вашите колеги, служители, клиенти, или партньори. Ще Ви помогне да се научите да общувате ефективно в бизнес среда и ще гарантира успешното Ви професионално развитие.

Кои са основните процеси и методи за бизнес комуникация? Кои са комуникативните умения, към които трябва да се стремите?

Комуникацията е задължителнич елемент в човешкото поведение. Тя е основата на социалния живот и на културното развитие. Дали комуникацията се свежда до изпращане и получаване на съобщения вербално или писмено или тя е по-богат канал, вкойто протичат и други невербални съобщения : за личната и фирмената култура, възпитанието и развитието на обществото? В делия живот, деловото общуване има свои правила, които трябва да познаваме и спазаваме. От какво се определя и как да се справите може да получите ценна информация от нашето обучение.

Обучението е модерно, богато онагледено и инерактивно. Ще се справите самички с него, защото е използван достъпен език и много примери. Ще разберете основните правила в бизнес комуникацията и ще изградите умения, които ще Ви помогнат да се държите професионално и уверено в бизнес среда.

Обучението ще Ви бъде полезно независимо от сферата или нивото на професионалното Ви развитие. Независимо от това дали сте управител, мениджър, специалист в конкретна област или просто желаете да обогатите своите знания и умения по темата, Вие можете да се възползвате от нашето обучение.

Съдържание на обучението „Въведение в бизнес комуникацията“  Поръчайте тук

• Етапи на комуникацията
• Какво представлява вербалната комуникация  – дефиниция и цели.
• Коя е ефективна вербална комуникация – сила на гласа, артикулация, техники за привличане на вниманието.
• Какво е невербалната комуникация  – дефиниция и цели. Правилна интерпретация на езика на тялото.
• Чуване vs активно слушане.

Надграждащ курс: "Бизнес комуникация и кореспонденция" Поръчайте тук

• Как да водите ефективна писмена делова кореспонденция.

• Добри практики за писане на бизнес имейл.

• Правилата за бизнес разговори по телефон.

• Как да организирате и провеждате ефективни бизнес срещи.

Как се преминава обучението?

Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет. 

Кратък откъс от обучението "Въведение в бизнес комуникацията":


Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64, или e-mail: office@nitbg.com.

Свързани статии

  • Електронно обучение "Управление на екипи"
    Електронното обучение „Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват“…
  • Електронно обучение "Управление на конфликти"
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Обучение "Управление на времето за заети хора"
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • Как се прави презентация?
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и…