Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение Как да се справим с негативни коментари

Едно от най-големите предизвикателства в социалните мрежи.

Знаете ли, че хората са по-привлечени към негативното и имат по-висока склонност да запомнят негативна информация? Ето защо и те са склонни да я споделят с 17 човека, сравнение с позитивната - само 11 човека.

Начините на комуникации значително са се променили през годините. Благодарение на социалните мрежи днес е много лесно всеки да изрази мнението си по всяка една тема. Това включва и мнение за продукти, услуги, брандове, бизнеси и т.н. Отзивите за даден продукт или услуга, както и коментарите и оплакванията вече не са скрити, а публични и не само конкретния бизнес научава за тях, а много по-голяма аудитория от потребители и потенциални клиенти. Всичко това води до възникването на едно ново предизвикателство за компаниите, а именно как да се справят с негативни отзиви и коментари в социалните мрежи.

Знаете ли, че когато потребителите споделят негативен опит в социалните мрежи, те споделят това преживяване със 17 човека. В сравнение с това, потребителите споделят положителния опит само с 11 човека.

Знаете ли, че хората са по-привлечени към негативното и имат по-висока склонност да запомнят негативна информация? А най-важното е, че коментарите в социалните мрежи могат да имат пряко въздействие върху продажбите на продукти и услуги на конкретен бизнес.

Освен това разпространяването на негативни коментари може да навреди на репутацията на фирмите.

Имате ли нужда от още убеждаване и факти за това колко е важно да се справяте с негативните отзиви и коментари в социалните мрежи?

Извадили сме много такива любопитни факти и проучвания в нашето обучение, които ще Ви накарат да помислите сериозно за това как да отговаряте на негативните коментари.

За да Ви помогнем в това начинание първо сме обяснили в нашето обучение защо негативните коментари са проблем за бизнеса.

За да може да отговорите на тези коментари е необходимо да знаете какво се случва в умовете на потребителите, които четат и пишат онлайн отзиви, както и защо хората пишат отзиви и коментари. Разгледали сме причините, които карат хората да оставят коментари – някои от тях ще Ви изненадат, но и ще Ви помогнат да разберете потребителите и тяхното поведение.

Негативните коментари и отзиви не са изцяло отрицателно явление, те си имат и своите плюсове, които ако знаете как да използвате ще работят във Ваша полза.

Хората, които оставят негативни коментари не са проблем, но тяхното игнориране е проблем. В обучението Ви показваме конкретните причини защо е важно да отговаряте на негативни коментари. И един много актуален въпрос – трябва ли да се изтриват негативни коментари?

И разбира се, разглеждаме въпроса как правилно да отговаряте на негативни отзиви и коментари. Ще Ви дадем конкретни съвети и стъпки как да отговаряте на тези коментари. Ще Ви покажем и какво не трябва да правите когато отговаряте на такива коментари. Ще разгледаме реални примери за отговори на коментари. Ще Ви дадем и някои примерни отговори, които могат да Ви насочат.

Не на последно място ще Ви покажем и как да отговаряте на позитивни коментари, защото и това е важно за Вашия бизнес.

Откъс от обучението:

Ако смятате, че всички тези въпроси и проблеми засягат Вас и Вашия бизнес, тогава се запишете за нашето обучение. Инвестирайте за успеха на Вашия бизнес.

Свързани статии

  • Онлайн курс Как да се справим с трудни клиенти
    Онлайн курс Как да се справим с трудни клиенти
    Трудните клиенти са голямо предизвикателство, пред което се изправят търговците.…
  • Електронно обучение Управление на стреса
    Електронно обучение Управление на стреса
    Открийте каква може да бъде Вашата работна среда без присъствието на стрес - намерете…
  • Електронно обучение Управление на промяната
    Електронно обучение Управление на промяната
    Струват ли си наистина средствата, които се влагат в прилагането на промяна в бизнеса?…
  • Онлайн курс Асертивност
    Онлайн курс Асертивност
    Асертивността е умението да отстоявате мнението си без негативни емоции, да се чувствате…
  • Онлайн курс Как се пише имейл? Правила на имейл етикета
    Онлайн курс Как се пише имейл? Правила на имейл етикета
    Проучвания сочат, че ежедневно една четвърт от работното ни време прекарваме в писане…
  • Онлайн курс Изкуството на успешните презентации
    Онлайн курс Изкуството на успешните презентации
    Презентацията като средство за комуникация от представяне на идеи, концепции, учебно…
  • Онлайн курс Въведение в бизнес комуникацията
    Онлайн курс Въведение в бизнес комуникацията
    Умението да комуникираме и изразяваме идеите си, по разбираем за околните начин -…
  • Онлайн курс Бизнес комуникация и кореспонденция
    Онлайн курс Бизнес комуникация и кореспонденция
    Разширете знанията и уменията си с втората част на обучението “Бизнес комуникация…
  • Онлайн курс Емоционална интелигентност
    Онлайн курс Емоционална интелигентност
    Емоционалната интелигентност е умението да идентифицирате и управлявате собствените…
  • Електронно обучение Аджайл Манифест
    Електронно обучение Аджайл Манифест
    Аджайл Манифест, Аgile manifesto или Манифест на Гъвкавите Методологии, няма значение…
  • Електронно обучение Управление на екипи
    Електронно обучение Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват“…
  • Електронно обучение Управление на конфликти
    Електронно обучение Управление на конфликти
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда,…
  • Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Много често хората подценяват уменията за преговори и убеждаване, тъй като смятат,…