Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

LinkedIn - Възможности за развитие

Популяризиране на бизнеса и ангажиране на последователите в LinkedIn

Фирмените страници (Company Page) в LinkedIn предлагат куп възможности за популяризиране на бизнеса и ангажиране на клиентите и последователите Ви. Но ако не поддържате и актуализирате страницата си в LinkedIn редовно или ако не сте сигурни какво да публикувате, може да пропуснете ключови възможности за развитие.

Приблизително време за четене: 3m 1s

LinkedIn е най-популярната социална мрежа за професионалисти по целия свят. Мястото, където можете лесно да създадете връзки във Вашата сфера и да намерите потенциални клиенти за Вашата компания. Но както ние търговците знаем, успехът ни на тази платформа зависи много от съдържанието, което публикуваме в LinkedIn.

Фирмените страници (Company Page) в LinkedIn предлагат куп възможности за популяризиране на бизнеса и ангажиране на клиентите и последователите Ви. Но ако не поддържате и актуализирате страницата си редовно или ако не сте сигурни какво да публикувате, може да пропуснете ключови възможности за развитие.

Едно общо правило за стимулиране ангажираността в LinkedIn е да предлагате на хората нещо ценно и полезно. Ключът към успеха е да се уверите, че всяка дума интересува потребителя.

Напишете статия в LinkedIn

Чудите се как да публикувате статия в LinkedIn? Започнете, като отворите страницата на компанията си в LinkedIn и кликнете върху бутона "Write Article". Можете да напишете изцяло нова статия или да публикувате отново съдържание от блога на компанията си. След като публикувате статията в LinkedIn, ще получите уникален URL адрес.

Получавате 110 000 знака, което е много повече от 3 000 знака, които получавате с актуализация на състоянието. Това, в което задължително трябва да сте сигурни, е че Вашето съдържание в LinkedIn носи някаква стойност или полза за читателя.

Представете оригинални данни и статистики

Ако има нещо, от което не можете да имате „твърде много“, това са данните. Винаги има място за повече данни.

Инвестирайте в изследвания, които създават оригинални данни. Това дава повод на другите да използват и споделят Вашето съдържание в LinkedIn. Този вид изследователска работа също позиционира Вас като достоверен източник по темата.

Пример от обучение "Търсене на работа в социалните мрежи"

Празнувайте успешни постижения

Не се плашете да празнувате постиженията на цялата компания или дори на отделни служители в LinkedIn. Неща като награди в индустрията, растеж на компанията и дори годишнини или лични важни събития дават на хората страхотен прозорец във Вашата компания. Предимството на този тип съдържание на LinkedIn е, че прави Вас и Вашата компания по-автентични за хората.

Пример от проведени онлайн конференции "Примери от практиката"

Предлагайте съвети, трикове, тайни и практически съвети

Тук става дума за нулиране в предоставянето на стойност за читателя в LinkedIn. Можете да направите това толкова просто, колкото публикация, която разкрива чист нов начин за използване на популярен инструмент. Или можете да създадете много изчерпателно ръководство за това как да използвате сложен софтуер без никакви предварителни познания.

Пример от симулации, примери, части от обучения "Портфолио"

Представете своя екип

Позволете на външни лица да погледнат през отворен прозорец във Вашата компания, като се съсредоточите върху Вашите хора в LinkedIn. Можете да имате съдържание, което показва какво правят Вашите служители в компанията (напр. публикации за „ден от живота на”). Това дава на потенциалните кандидати за работа и дори на клиентите представа за това с кого биха работили, ако се ангажират с Вашата компания.

Търсим таланти, които са мотивирани и трудолюбиви и искат да бъдат част от нашия екип: Отворени позиции

Хаштагове в LinkedIn

С помощта на хаштаговете можете да увеличите обхвата на публикациите си и да се свържете с много заинтересована аудитория. Това е така, защото членовете и страниците могат да следват хаштаговете, за да виждат свързаното с тях съдържание в началната страница с добавени новини и постове.

Колко хаштага трябва да включите в съдържанието в LinkedIn? Няма ограничение, но обикновено е най-добре да добавите от три до пет хаштага в края на публикацията.

Повече за 

Тагове на страници в LinkedIn

Като споменете страницата на друга компания в публикацията си, можете да увеличите обхвата и да отдадете заслуженото.

За да споменете друга страница, въведете символа @ и името на организацията. Списъкът с възможни съвпадения трябва да се появи автоматично. Изберете правилната, за да добавите към публикацията си споменаване на страницата на Х компанията с хипервръзка.

Публикуване на Evergreen съдържанието в LinkedIn

Evergeen съдържание е съдържание, което е винаги на мода. То се върти около тема, която винаги е актуална за последователите, независимо от текущия новинарски цикъл или сезон. Името му идва от вечнозеленото растение - растение, което запазва зелените си листа през цялата година.

Ако публикувате чувствителна към времето информация или извънредни новини в LinkedIn, обикновено еднократното публикуване на съдържание е достатъчно. Но ако споделяте много evergreen съдържание, което продължава да носи стойност, може да искате да го споделяте повече от веднъж. Например може да искате да пренасочвате публикация на фирмена страница всеки месец или на всяко тримесечие.

Заключение

Основното, обединяващо нашите примери, е осигуряване на стойност, полза за читателя в LinkedIn.

В края на деня всички имаме на разположение ограничено време. Не е тайна, че все повече хора и марки пускат съдържание на LinkedIn всеки час, ако не и всяка минута. Защо го правят наистина?

Единственият начин да се издигнете над тълпата и да се чуе гласа Ви, така че да прорязва шума, е да дадете осезаема полза на читателя. Това може да бъде предоставяне на ясен начин за повишаване на квалификацията, доказателства или оригинални прозрения, прозорец за това как работят Вашият екип и компания и др.

Свързани статии

  • Как да направим запомняща се презентация и да я представим успешно?
    Понякога презентациите не постигат този желан ефект и въздействие върху аудиторията.…
  • Безплатно обучение "Как да направите SWOT анализ?"
    SWOT анализът Ви помага да идентифицирате силните и слабите страни, възможностите…
  • Как обучение на персонала води до успех в бизнеса
    Успехът е капризен. За него е необходимо да се положат специални усилия. Едно от…
  • Как да изберете подходящ софтуер за уебинар?
    Когато работите върху организирането на Вашия уебинар, едно от задължителните неща,…