Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Успешни продажби за търговци

Обучения за търговци

При търговските обучения освен методите за продажби и правилата за повече продажби от голяма важност са тренировките на психиката на търговците и тяхната самомотивация.

Приблизително време за четене: 4m 1s

Какво може да направи всеки търговец за да се самомотивира и да има необходимата нагласа да продължи, да се нахъса и да "става" след всеки отказ.

Знаем, че отказите на клиентите могат да са много демотивиращи. Предлагаме Ви да преминете нашите 7 обучения за търговци и да получите необходимите умения за повече и по-успешни продажби.

Ето 15 фрази, които всеки търговец може да използва за справяне с демотивацията и отказите на клиентите

Тези фрази са много мотивиращи и вдъхновяващи. Разпечатайте ги и ги закачете на работното си място.

Работата в отдела за продажби не е лесна, дори за тези, които наистина обичат работата си. Не само начинаещи, но и опитни професионалисти в търговския отдел могат да почувстват натиска в такава конкурентна област.

Ето защо търговецът просто се нуждае от набор от практики, на които може да разчита, за да остане спокоен, мотивиран и готов за следващото предизвикателство. Ако набора от техники за поддържане на духа са се поизчерпали, изреченията -утвърждения са чудесен начин да го попълните.

Утвържденията са положителни твърдения, които са предназначени да насърчават, мотивират и подкрепят. Изследванията потвърждават, че многократното повтаряне на твърдения може да помогне на хората да запазят самочувствието си, да намалят тревожността и да преодолеят страховете за своята компетентност.

За да работят афирмациите, те трябва да бъдат реалистични и да бъдат съобразени със специфичните цели на човека. Това означава, че вместо да се фокусирате върху общи или условни твърдения, е по-добре да използвате фрази, които са пряко свързани с опита на търговците.

Какви фрази вършат работа при продажбите?

Добре е да си подберете подходящи за Вас твърдения, насочени към подобряване на резултатите от продажбите. Редовно записвани или рецитирани на глас те могат да имат положителен ефект върху увереността и самочувствието на професионалиста и да доведат до по-успешно представяне в продажбите.

Според невролозите 95% от мислите ни са в подсъзнанието, тоест най-дълбоките ни вярвания силно влияят върху това как се държим. Така че, тези фрази могат да повлияят положително на нашите подсъзнателни мисли.

Ето няколко примера за положителни твърдения, които могат да помогнат на търговците да станат по-мотивирани и да имат по-позитивна представа за работата и живота.

1. Уверен съм в способността си да направя продажба
За търговците самоувереността е задължителна, но никой не е Супермен, за да се чувства на 100% през цялото време. Това твърдение е особено полезно да си казвате, когато предстои сделка, която ви плаши или изпитвате синдром на самозванеца.

2. Имам знанията и уменията, за да подкрепям моите клиенти.
Синдромът на самозванeца обикновено се появява, когато човек се съмнява в своите умения и способности. Ето защо трябва да отделите време, да се съсредоточите и да си напомните, че притежавате или можете да придобиете уменията и знанията, необходими за успеха. Това е чудесен начин да се върнете в релсите.

3. Постигам резултати
Работата на търговеца е да продава и в крайна сметка да увеличи печалбите на компанията. Тази проста фраза потвърждава, че вече сте постигнали резултати в миналото и укрепва вярата, че ще продължите да ги постигате и в бъдеще.

4. Мога да превърна трудностите във възможности
Неуспехите са често явление, но можете да ги преодолеете. Повтаряйте си „Мога да превърна неуспеха във възможност“ признавайки, че грешки и неуспехи се случват, но това не трябва да ви ограничава.

5. Всеки отказ е възможност да се срещнете с перфектния клиент
Всеки търговец се изправя пред множество откази. Въпреки това дългите периоди, през които получавате откази могат да бъдат разочароващи. Ако сте депресирани от откази, това твърдение ще бъде много полезно. Макар да е разочароващо да бъдеш отхвърлен и да загубиш потенциален клиент, той създава пространство и възможност да се срещнеш с идеалния клиент. Това изречение ще ви помогне да преосмислите отхвърлянето и да го разгледате от положителна гледна точка.

6. Всяко „не“, което чуя, е покана за растеж и усъвършенстване.
Когато чуете отказ, можете да получите страхотна обратна връзка. Докато мислите за сделките, които не сте приключили, опитайте се да разберете какво можете да правите по различен начин следващия път или къде можете да подобрите своя подход. По-добре е да приемате тези събития като покана да направите нещо по-добре, вместо да се разстройвате от това, че ви казват „не“.

7. Аз решавам проблемите на клиентите и съм страхотен в това.
Продажбите са свързани с подпомагане на клиентите да решат проблемите си. Подчертаването на способността Ви да решавате проблеми креативно и ефективно е добро и полезно напомняне.

8. Помагам на клиентите, като се вслушвам в техните нужди
Няма да можете да помогнете на клиентите, ако не ги изслушате и не се опитате да разберете техните нужди. Слушането на клиента е една от ключовите компетенции на успешните търговци. Това утвърдително изречение ще Ви помогне да укрепите уменията си за слушане.

9. Правя всичко възможно, за да постигна резултати
Това твърдение служи като напомняне, че невъзможното е възможно, ако се положат всички усилия да се промени.

10. Готов съм на всичко
За да превърнете скептично настроен клиент в лоялен клиент, трябва да можете да се справите с възражения. Това изявление служи като напомняне за важността на подготовката, независимо какви пречки стоят на пътя ви.

11. Мога да постигна всяка цел, която съм си поставил.
Понякога просто се нуждаете от чисто положително твърдение. И това твърдение може да бъде вашият положителен допинг. Докато работите към целите си за продажби, визуализирайте как приключвате сделката.

12. Държа се честно и почтено
За съжаление продавачите имат репутацията на хора, на които не може да се има доверие, което усложнява работата им като цяло и затруднява изграждането на взаимоотношения с потенциални купувачи. Това изречение служи като напомняне за работа с почтеност, което е от решаващо значение за изграждането на доверие сред клиентите.

13. Плащат ми добре, за това което обичам да правя
Схемите за мотивация, базирани на процента, са стресиращи. Един месец можете да изпълните плана и да спечелите добри пари, а през следващия месец да не успеете и да сключите нито една сделка. Мантрата като „Плащат ми добре, за това което обичам да правя“ се фокусира върху това да печелите това, което заслужавате.

14. Непрекъснато се уча и развивам
Дори и най-опитните професионалисти при търговците намират начини да учат и да се усъвършенстват. Повторението на това изречение ще улесни приемането на обратната връзка и ще ви подкрепи по пътя на изграждане на кариерата Ви като успешен търговец.

15. Знам кога да настоявам и кога да се отдръпна
Продавачите трябва да знаят как и кога да продължат. Въпреки това е също толкова важно да спазвате границите и да знаете кога да пуснете клиента и да продължите напред.

Как да включите изреченията в ежедневието:

Запишете си тези от тях, които са Ви близки и ги дръжте пред очите си.
В началото на работния си ден кажете любимите си изявления на глас 5-10 пъти.
Повтаряйте изявленията си, докато практикувате ежедневната си медитация.