Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение Телефонно обслужване на клиенти

Обучение Умения и техники за ефективни разговори по телефона с клиенти

Научете се как да изградите доверие, да надхвърлите очакванията и да разрешавате конфликти.

Обучението Телефонно обслужване на клиенти е създадено с цел да предостави необходимите умения и стратегии за ефективно обслужване на клиенти по телефона.

Обучението ни е насочено към всички, които искат да се справят по-успешно с предизвикателствата на обслужване на клиенти, особено по време на телефонната комуникация.

В този курс ние не само ще представим важните аспекти на телефонната комуникация, но и ще предоставим практически упражнения и реални сценарии, които ще ви помогнат да преодолеете предизвикателствата, с които се сблъсквате в ежедневната си работа.

 

Съдържание

Модул 1. Как да изградите връзка с клиентите по телефона?

  • Въведение
  • Разбиране на специфичните предизвикателства на телефона
  • Разсейване
  • Умора
  • Техники за преодоляване на препятствията
  • Разработване на перфектния поздрав за телефона
  • Положителен език на тялото и тон
  • Шаблонни поздрави и фрази
  • Създаване на личен контакт
  • Пример
  • Как да запълним тишината
  • Контролирайте разговора с дружелюбност
  • Междинен тест

 

Модул 2. Как да надминете очакванията на клиентите?

  • Въведение
  • Разсейващи фактори
  • Отстраняване на разсейващи фактори
  • Пример
  • Изслушване на клиентите
  • Използване на усъвършенствани техники за комуникация
  • Надхвърляне на очакванията на клиентите
  • Предоставяне на „Уау!“ моменти
  • Пример
  • Междинен тест

 

Модул 3. Деескалация на гневни обаждания

  • Въведение
  • Как да изразяваме съпричастност
  • Работен лист за съпричастност
  • Разбиране на разгневения клиент
  • Техники за деескалиране на гнева
  • Пример за деескалация
  • Приятелско проследяване
  • Останете фокусирани, докато работите
  • Котви на нагласата

Финален тест

 

Как се преминава обучението?

Когато обучаемият се запише за курса, получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място.

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.

Свързани статии

  • Успешни продажби за търговци
    Успешни продажби за търговци
    При търговските обучения освен методите за продажби и правилата за повече продажби…
  • Електронно обучение Успешни продажби по телефона
    Електронно обучение Успешни продажби по телефона
    Електронното обучение Успешни продажби по телефона ще Ви помогне да подобрите търговските…
  • Електронно обучение Управление на конфликти
    Електронно обучение Управление на конфликти
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Академия Техники за персонални продажби - продавайте като професионалистите
    Академия Техники за персонални продажби - продавайте като професионалистите
    В днешната пазарна икономика съществува голяма конкуренция – конкуренция на продукти,…