Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение Как да се справим с трудни клиенти

Научете всичко необходимо и превърнете трудните клиенти в лоялни.

Може би най-голямото предизвикателство пред търговците - трудните клиенти. Как да се справим с тях и да преобърнем разговора от деструктивен в конструктивен. Ще Ви представим ценни съвети и действащи техники, които можете да използвате още днес.

В практиката си всеки търговец се сблъсква с трудни клиенти - от това как той умее да се справи в тези ситуации, често зависи това той да продължи да продава. 

Признаваме, трудните клиенти не случайно се наричат така. С електронното обучение "Как да се справим с трудни клиенти" искаме да Ви представим, че може и да са 'трудни', но не са невъзможни за справяне. 

В обучението ще научите най-важното за различните типове трудни клиенти - как да ги разпознаете и какво да направите при среща с тях. Как да овладявате ситуациите, в които можете да попаднете и какви са най-ценните умения, които търговеца трябва да притежава за справяне с трудни клиенти. Не на последно място ще разгледате примери от практиката - реални разговори с отговори, които можете да използвате.

 

 

Готови ли сте да научите всичко необходимо и да се изправите подготвен пред предизвикателството, което поставят трудните клиенти? Запишете се! 

Съдържание

1. Как да разберем поведението на клиентите – защо се държат по определен начин? 

• С какво се характеризират трудните клиенти и как да ги разпознаем при първа среща. 

2. Типове трудни клиенти и техники за справяне с тях

• Ще научите как да разпознавате различните типове трудни клиенти, какви са техните подбуди и как да реагирате спрямо тях.

3. Основни стъпки за справяне с трудни клиенти

• Трудните клиенти си приличат по ситуациите, в които се оказвате с тях. Ще разгледаме най-често срещаните и какво зависи от Вас, за да ги превърнете в лоялни потребители. 

4. Умения, които трябва да притежавате за справяне с трудни клиенти

5. Сценарии с клиенти и готови отговори

След успешно преминаване на финалния тест, ще получите сертификат! 

Kратък откъс от обучението:

Знаеш, че клиентът винаги има право, но не знаеш как да реагираш, когато повиши тон? Запиши се за електронното обучение "Как да се справим с трудни клиенти"!

Свързани статии

  • Електронно обучение Как да се справим с негативни коментари
    Електронно обучение Как да се справим с негативни коментари
    Знаете ли, че хората са по-привлечени към негативното и имат по-висока склонност…
  • Онлайн курс Как да се справим с трудни клиенти
    Онлайн курс Как да се справим с трудни клиенти
    Трудните клиенти са голямо предизвикателство, пред което се изправят търговците.…
  • Електронно обучение Управление на стреса
    Електронно обучение Управление на стреса
    Открийте каква може да бъде Вашата работна среда без присъствието на стрес - намерете…
  • Електронно обучение Управление на промяната
    Електронно обучение Управление на промяната
    Струват ли си наистина средствата, които се влагат в прилагането на промяна в бизнеса?…
  • Онлайн курс Асертивност
    Онлайн курс Асертивност
    Асертивността е умението да отстоявате мнението си без негативни емоции, да се чувствате…
  • Онлайн курс Как се пише имейл? Правила на имейл етикета
    Онлайн курс Как се пише имейл? Правила на имейл етикета
    Проучвания сочат, че ежедневно една четвърт от работното ни време прекарваме в писане…
  • Онлайн курс Изкуството на успешните презентации
    Онлайн курс Изкуството на успешните презентации
    Презентацията като средство за комуникация от представяне на идеи, концепции, учебно…
  • Онлайн курс Бизнес комуникация и кореспонденция
    Онлайн курс Бизнес комуникация и кореспонденция
    Разширете знанията и уменията си с втората част на обучението “Бизнес комуникация…
  • Онлайн курс Иновации и иновационен мениджмънт
    Онлайн курс Иновации и иновационен мениджмънт
    Как да приложите иновациите във Вашата фирма? Как да накарате служителите си да станат…
  • Онлайн курс Емоционална интелигентност
    Онлайн курс Емоционална интелигентност
    Емоционалната интелигентност е умението да идентифицирате и управлявате собствените…
  • Електронно обучение Аджайл Манифест
    Електронно обучение Аджайл Манифест
    Аджайл Манифест, Аgile manifesto или Манифест на Гъвкавите Методологии, няма значение…
  • Електронно обучение Управление на екипи
    Електронно обучение Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват“…
  • Електронно обучение Управление на конфликти
    Електронно обучение Управление на конфликти
    Обучението би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие.
  • Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    Бизнес комуникация и кореспонденция - първа част онлайн курс
    С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда,…
  • Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Електронно обучение Преговори и убеждаване - печелете сделки и клиенти
    Много често хората подценяват уменията за преговори и убеждаване, тъй като смятат,…