Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube
+359 2 850 53 64

Електронно обучение "Мениджмънт на клиентите"

Научете как да направите Вашите клиенти доволни и щастливи!

Чрез обучението "Мениджмънт на клиентите" ще научите как да спечелите, вдъхновите, анализирате и задържите клиентите.

Едва ли има друга предприемаческа цел, довела до постигане на по-значими резултати през последните години, както удовлетворяването на клиента. За тази цел предприемачите, маркетолозите и продавачите напрягат всички усилия да го спечелят, вдъхновят, анализират поведението му, да го задържат, а ако го загубят - да го върнат обратно. Анализирайки подробно основите на връзката си с потребителите, Вие ще постигнете успех, независимо дали сте от голямо предприятие, или работите в по-малка фирма.

Всички стратегии и мерки, дори когато касаят най-дребния технически детайл в производството или в управлението, са печеливши, само когато предлагат полза за клиента. А тя се изразява в следното:

• бързината, с която се произвежда или развива даден продукт; качеството на продукта и свързаните с това процеси;

• разходите както за самия продукт, така и за неговото функциониране, техническо обслужване и ликвидиране;

• преживяването по време на покупката, т.е. атмосферата в процеса на търсенето или договарянето.


Клиентът трябва да осъзнава ползите, за да е готов да плати повече за тях и да реши да купува от даден продавач, а не от някой друг.

Съдържание на обучението

Част 1: Клиентът в центъра на предприемаческите действия

Част 2: Как мислят и действат клиентите?

Част 3: Как се печелят клиентите?

Част 4: Как да вдъхновим клиентите?

Част 5: Кога и защо са доволни клиентите?

Част 6: Как да обвържем клиентите?

Част 7: Как да си върнем клиентите?

Част 8: Как да ориентираме продажбите към клиентите?

Част 9: Как се управлява връзката с клиентите?

За кого е подходящо обучението?

Електронната форма на обучение има редица плюсове, в сравнение с традиционната форма на обучение. Главните от тях са - Вие можете да преминете обучението в удобно за Вас време, в удобно за Вас място - дори от вкъщи. Подходящо е както за заемащи начални позиции в дадена фирма, така и за хора, които искат да подобрят уменията си за работа с клиенти! 

Работата с клиенти е изключително важна за Вашата кариера и дори за подобряване на личностните Ви качества. Не чакайте повече за Вашия успех, запишете се сега!

Кратък видео откъс от електронното обучение “Мениджмънт на клеинтите”:

 

Свързани статии

  • Въведение в бизнес комуникацията
    С обучението ще развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда.
  • Обучение "Управление на времето за заети хора"
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • Как се прави презентация?
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и аргументирано презентиране.
  • Електронно обучение "Асертивност: умението да отстояваш себе си"
    Да бъдеш асертивен означава да бъдеш способен да отстояваш правата си или правата на другите хора по…