Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube
+359 2 850 53 64

Как да популяризирате Вашето следващо вътрешно-фирмено обучение?

5 съвета за ползата на вътрешно-фирменo обучениe

Едно от най-големите предизвикателства, с които се сблъскват отделите по човешки ресурси, са масовите вътрешно-фирмени обучения.

Приблизително време за четене: 1m 49s

Трудно е да мотивираш и убедиш голям брой хора в ползата от едно такова обучение. Особено когато традиционният отговор е „Нямам време за това.“

Единственият Ви шанс за успех е да представите убедително предимствата на онлайн обучението. За да го постигнете Ви е нужна успешна маркетингова стратегия. Може да Ви звучи страшно, но всъщност тази задача не е чак толкова сложна. Прочетете нашите съвети и ще разберете как да постигнете добри резултати лесно и ефективно.

Определете целите си

Отговорете си на въпроса: „Какво искам да постигна?“ Като например: увеличаване на продуктивността, намаляване на разходите, подобряване на обслужването и т.н. Ако знаете какво искате да постигнете, ще можете да рекламирате обучението си по-добре. Запомнете, че Вашите цели трябва да бъдат конкретни, измерими, постижими, реалистични и с поставен срок за изпълнение.

Анализирайте аудиторията си

Трябва да анализирате Вашата аудитория. Използвайте проучвания, фокус групи и интервюта, за да анализирате служителите си. С какво образование са? Какъв е предишният им професионален опит? На каква възраст са? Ако знаете тези неща, ще знаете какво ги интересува и какво би ги мотивирало. Ще можете да зададете правилното послание на Вашата маркетингова кампания.

Направете Вашето предложение неустоимо

Едно от най-честите оправдания, които използват служителите са: „Нямам време. Имам истинска работа за вършене.“ За да ги убедите, подчертайте предимствата на онлайн обучението. Само така ще можете да ги мотивирате и да ги накарате да преминат обучението. Обяснете им, че могат да се обучават посредством мобилно устройство, обяснете им как обучението ще им спести време и усилия, как ще бъдат по-ефективни. И разбира се, не забравяйте да поощрите тези, които са се представили най-добре.

Работете с правилните хора

Ако правилните хора са на Ваша страна, ще можете да популяризирате обучението си много по-лесно. Под правилните хора имаме предвид:

• Маркетинговия отдел на Вашата кампания
Възползвайте се от специалистите, които работят при Вас и им позволете да покажат какво може да бъде постигнато с помощта на утвърдени маркетингови стратегии.

• Популярни мениджъри

Установете кои са популярните ръководителите в компанията Ви. Кои са хората, които Вашите служители харесват и които слушат? Убедете ги, че онлайн обучението ще помогне както на техните екипи, така и на организация като цяло и им позволете да популяризират идеята Ви.

Използвайте правилните канали, за да съобщите събитието

Трябва да накарате служителите си да се заинтересоват от обучението. Затова използвайте кратко послание – не ги затормозявайте с излишна информация. Фокусирайте се върху най-важните моменти и споделете толкова информация, колкото е необходимо. Говорете основно за целите на Вашата програма, с какво ще бъде полезна на участниците в нея и добавете кратко описание на дейностите. Оформете съобщението и го разпространете чрез следните канали:

  • бюлетини и имейли;
  • фирменият Ви уеб сайт;
  • вътрешната Ви интранет среда;
  • видеа.

Заключение

Ако рекламирате електронното си обучение по правилния начин, ще припомните на служителите си, че обучението и развитието са постоянни процеси и че биха спечелили, ако вземат участие в подобна инициатива. Използвайте посочените по-горе съвети, за да получите подкрепата им.

Източник: http://elearningindustry.com/top-5-tips-market-elearning-organization

Свързани статии

  • 4 причини следващото Ви фирмено обучение да се проведе в онлайн среда
    Всички ние знаем колко важна част от успеха на всяка една компания е вътрешно-фирменото…
  • Как да създадете успешно вътрешно-фирмено обучение?
    За да бъде успешно едно електронно обучение, то трябва да ангажира. За съжаление,…
  • Gamification във фирмените обучения
    Днес ще разгледаме темата за това как западните компании използват методите на игровизацията…
  • Как да приложим дистанционното обучение в нашата фирма?
    Ако вече сте прочели някоя от предишните ни статии за дистанционното обучение (онлайн…

    Електронни обучения по поръчка - защо да го правим?Повече...