Начало Услуги Магазин Портфолио Клиенти Youtube

Електронно обучение "Управление на конфликти в екипите"

Какво представляват конфликтите в екипа и как да ги предотвратите?

Всеки проектен мениджър се надява членовете на екипа да работят с оптималния си капацитет и да се спогаждат помежду си, но това много рядко се случва на практика. Назрява необходимостта от въдворяване на ред или с други думи – от управление на конфликтите в екипа.

Фокусът в електронното ни обучение е върху същността на екипните конфликти, техните видове и начините, по които могат да бъдат успешно управлявани - умения, необходими за поддържането на хармоничните отношения между служителите и благоприятната работна среда.

Конфликтът, възникнал между участниците в даден екип, представлява нежелан, междуличностен проблем, който се заражда между двама или повече членове на една и съща работна група и влияе негативно върху резултатите от екипната работа.

Класифицирането на конфликтите е в основата на ефективното им управление. Едва след като ръководителят си изясни естеството и причината за тяхната поява, би могъл да подбере най-правилната техника за разрешаването им.

Ще Ви предложим редица съвети, които да Ви подготвят за всяка ситуация. Овладявайки умението да управлявате екипните конфликти, Вие ще издигнете на едно много по-високо ниво качеството на работата и ефективността на Вашите служители. 

Съдържание 

Структурата на обучението предполага постепенното усвояване и надграждане на знанията, заедно с ценни съвети, които още днес можете да приложите.

I. Какво представлява конфликтът в работния екип?

II. Типове конфликти в екипа

  1. По функционален признак
  • Функционални конфликти
  • Дисфункционални конфликти
  1. По произход на конфликта
  2. Според поведението
  • Конструктивни екипни конфликти
  • Деструктивни екипни конфликти

III. Разрешаване на конфликти в екипа. Стратегии и подход

  1. Дефиниране на конфликта
  2. Оценяване на конфликта
  3. Разрешаване на конфликта
  4. Полезни съвети за предотвратяване на конфликти в екипа
  5. Трудности при управление на конфликтите в екипа
  6. Управление на конфликти при работа от разстояние
  7. Предотвратяване на конфликти при работа от разстояние

 

Как се преминава обучението?

Когато обучаемият се запише за курса, получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място.
След успешно преминаване на обучението обучаемите получават сертификат.

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел: +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.

Свързани статии

  • Ефективно делегиране за мениджъри
    Ключът към успеха на всеки мениджър!

    При ефективното делегиране на задачи…
  • Електронно обучение Лидерски умения
    Искате да научите още повече за това как да сте по-добър лидер? Чудесно - това обучение…
  • Електронно обучение Основи на лидерството
    Електронното обучение Основи на лидерството съдържа актуална и полезна информация…
  • Електронно обучение "Мотивация на персонала"
    Научете какви са основните методи за мотивация за работа и как да ги приложите във…
  • Електронно обучение "Асертивност: умението да отстояваш себе си"
    Да бъдеш асертивен означава да бъдеш способен да отстояваш правата си или правата…