+359 2 850 53 64

Coca-Cola HBC Youth Empowerment

Coca-Cola HBC е една от най-големите бутилиращи компании на търговските марки на The Coca‑Cola Company.

За клиента

Компанията развива дейност от Ирландия (на запад) до Русия (на изток), от Арктическия кръг (на север) до Нигерия (на юг). Coca-Cola HBC открива свое представителство в България през 1992 г. и бързо се превръща в един от водещите двигатели на родната икономика.

Описание на проекта

Youth Empowered е иновативна програма инициирана от Coca-Cola HBC, която цели подкрепа на младите хора на възраст 18-30 години, които не са успели да постигнат своите кариерни мечти и не разполагат с нужната квалификация, за да се реализират успешно на пазара на труда.

Програмата е комбинация от 10 интерактивни онлайн курса, 1 тест за самооценка и присъствени сесии, които да помогнат на младежите да натрупат теоретични и практически знания, които да допринесат за тяхното личностно и професионално развитие. Целта е придобиване на основни личностни и бизнес умения (комуникационни умения, преговори, продажбени умения, управление на времето, бизнес планиране, финанси, и др.).

В проекта участват 28 държави, в които Coca-Cola HBC има свои представителства: Ирландия, България, Нигерия, Полша, Италия, Гърция, Швейцария, Австрия, Сърбия, Чехия, Словения и др..

Изисквания и предизвикателства

Основно изискване на клиента беше съобразяване на текста и визията с интересите и предпочитанията на целевата група. Онлайн обученията трябваше да бъдат с високо ниво на интерактивност, атрактивна и модерна визия, а съдържанието да задържи интереса и вниманието на аудиторията. Предвид мобилността и динамиката на живота на тази възрастова група, визуализацията на мобилни устройства беше задължително условие за изпълнението.

Решение

НИТ-Нови Интернет Технологии ЕООД изработи съдържание, дизайн и техническа реализация на 10-те онлайн курса (4 онлайн курса по личностни умения и 6 онлайн курса по бизнес умения) като заложи иновативна техническа реализация включваща интеракции, динамика и модерна визия.

Как изработихме онлайн обученията?

• Започват с кратко представяне на темата на обучението под формата на видео.
Герой-разказвач – водещ на обучителния процес, който да създава усещане за лично отношение към обучаемия и да доближи максимално дигиталното до реалното.
• Съдържат интеракции ангажиращи вниманието и представящи съдържанието по начин подходящ за по – лесно запомняне и акцентиране на важните елементи и примери.
• Съдържанието е избрано и разпределено по интригуващ, логичен и надграждащ начин. Има много примери от съвременния живот, интересни упражнения, полезни файлове за сваляне, линкове към допълнителни ресурси, въпроси за размисъл.
• Имат модерна визия, респонсив дизайн, удобна и логична навигация.
Изцяло съобразени с визията и изискванията на бранда.

НИТ-Нови Интернет Технологии ЕООД е изпълнител по проекта Youth Empowered, който продължава да се изпълнява и в момента.

Ние реализирахме 10-те онлайн курса, включени в програма.

• Създадохме съдържанието.
• Изработихме дизайна, функционалността и техническото изпълнение.
• Изработихме дизайна и функционалността на онлайн тест за самооценка – въз основа, на който участниците в програмата определят личностния си профил, подходящите за тях професии и др..

Първите 10 дигитални обучения (на английски език) бяха изработени в рамките на кратки срокове, наложени от клиента. А в рамките на 2 години, сме локализирали онлайн курсовете и тестът за самооценка за всички държави представители на Coca-Cola HBC, които участват в проекта (повече от 16 различни езика и култури).

Курсовете са изработени в SCORM формат с Articulate Storyline.

Линк към дигиталната платформа (за България): http://youthempowered.bg/

Свържете се с насПовече...