+359 2 850 53 64

Управление на организационни иновации

Безплатно електронно обучение "Управление на организационни иновации"

Процесът по управление на иновациите е ключова част от дейността на много фирми.

Той преминава през 7 етапа на развитие.

• Етап 1. Задаване на цели.
• Етап 2. Създаване на кооперативни взаимоотношения.
• Етап 3. Комбиниране на идеи.
• Етап 4. Оценка на идеи.
• Етап 5. Тестване на идеи.
• Етап 6. Изпълнение на идеи.
• Етап 7. Оценка на иновацията.

Подробно описание на етапите, както и много друга полезна информация относно управлението на организационните иновации, можете да намерите в БЕЗПЛАТНОТО електронно обучение „Управление на организационни иновации“.

Обучението включва следните теми:

• Описание на процеса по управление на иновациите.
• Добри практики при управлението на иновациите.
• Ролята на лидера в управлението на иновациите.
• Съвети за създаване и управление на иновационен екип.
• Как да финансирате иновационните си идеи?

Съдържанието и дизайнът на обучението са реализирани от нашия екип – по поръчка на „Сдружение Бизнес Информационен и Консултантски Център – Сандански“ – за проект "Повишаване на конкурентоспособността на МСП в трансграничния район чрез насърчаване и популяризиране на нетехнологичните иновации (INNOFOSTER)".

За да преминете обучението, посетете официалната уеб страница на проекта. Курсът е достъпен след регистрация в системата.

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    Въведение в организационните иновации
    Организационната иновация се отнася до нови начини за работа, които могат да бъдат организирани и осъществени…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Създаване на култура за иновации. Насърчаване на креативността на служителите.
    За да стане Вашата организация по-иновативна, трябва да създадете корпоративна култура, която да приема…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Въведение в маркетинговите иновации
    Основната цел на маркетинга е да накара потребителите да изберат Вашия продукт пред този на конкуренцията.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Изграждане на бранд и брандинг иновации
    Бранд е усещането, което потребителят изпитва, когато чуе името на Вашата компания, продукт или услуга.
    Web Analytics