
Приблизително време за четене: 45 sec
В интернет пространството те търсят информация, проучват, пазаруват – това прави офлайн маркетингът не толкова ефективен.
Определено можем да кажем, че основната маркетинг иновация на 21 век е дигиталният маркетинг. Този термин описва всички действия, които даден бизнес предприема, за да популяризира бранда си в интернет пространството. За целта, се използват различни средства – търсещи машини (като Google, например), социални мрежи, имейл, уеб сайтове и др.. Всички те осигуряват на компаниите различни и модерни начини за комуникация с техните настоящи и бъдещи клиенти.
Повече за дигиталния маркетинг и иновациите в него можете да научите в БЕЗПЛАТНОТО електронно обучение „Маркетинг иновации в 21 век“. В обучението са включени следните теми:
• Дигитален маркетинг – дефиниция, основни компоненти, начини на приложение.
• Какво представлява маркетинга чрез съдържание?
• Как да създавате съдържание, което ще се хареса на Вашата целева аудитория?
• Иновации в маркетинга чрез съдържание.
Съдържанието и дизайнът на обучението са реализирани от нашия екип – по поръчка на „Сдружение Бизнес Информационен и Консултантски Център – Сандански“ – за проект "Повишаване на конкурентоспособността на МСП в трансграничния район чрез насърчаване и популяризиране на нетехнологичните иновации (INNOFOSTER)".
За да преминете обучението, посетете официалната уеб страница на проекта. Курсът е достъпен след регистрация в системата.