+359 2 850 53 64

Маркетинг иновации в 21 век

Безплатно електронно обучение "Маркетинг иновации в 21 век"

Днес хората прекарват голяма част от времето си онлайн.

В интернет пространството те търсят информация, проучват, пазаруват – това прави офлайн маркетингът не толкова ефективен.

Определено можем да кажем, че основната маркетинг иновация на 21 век е дигиталният маркетинг. Този термин описва всички действия, които даден бизнес предприема, за да популяризира бранда си в интернет пространството. За целта, се използват различни средства – търсещи машини (като Google, например), социални мрежи, имейл, уеб сайтове и др.. Всички те осигуряват на компаниите различни и модерни начини за комуникация с техните настоящи и бъдещи клиенти.

Повече за дигиталния маркетинг и иновациите в него можете да научите в БЕЗПЛАТНОТО електронно обучение „Маркетинг иновации в 21 век“. В обучението са включени следните теми:

• Дигитален маркетинг – дефиниция, основни компоненти, начини на приложение.

• Какво представлява маркетинга чрез съдържание?

• Как да създавате съдържание, което ще се хареса на Вашата целева аудитория?

• Иновации в маркетинга чрез съдържание.

Съдържанието и дизайнът на обучението са реализирани от нашия екип – по поръчка на „Сдружение Бизнес Информационен и Консултантски Център – Сандански“ – за проект "Повишаване на конкурентоспособността на МСП в трансграничния район чрез насърчаване и популяризиране на нетехнологичните иновации (INNOFOSTER)".

За да преминете обучението, посетете официалната уеб страница на проекта. Курсът е достъпен след регистрация в системата.

Свързани статии

  • Въведение в организационните иновации
    Организационната иновация се отнася до нови начини за работа, които могат да бъдат организирани и осъществени…
  • Създаване на култура за иновации. Насърчаване на креативността на служителите.
    За да стане Вашата организация по-иновативна, трябва да създадете корпоративна култура, която да приема…
  • Въведение в маркетинговите иновации
    Основната цел на маркетинга е да накара потребителите да изберат Вашия продукт пред този на конкуренцията.
  • Изграждане на бранд и брандинг иновации
    Бранд е усещането, което потребителят изпитва, когато чуе името на Вашата компания, продукт или услуга.