+359 2 850 53 64

Електронно обучение "Успешни продажби по телефона"

Научете как да приключвате сделки по телефона с електронното обучение "Успешни продажби по телефона"

Електронното обучение „Успешни продажби по телефона“ ще Ви помогне да подобрите търговските си умения, както и да увеличите броя на приключените от Вас сделки.

Разгледали сме следните теми: Какво представлява процеса по продажби? Как да създадете персона на купувача? Как да проучите клиентите си? Как да създадете добро първо впечатление? Кои са добрите практиките при студените обаждания и др..

Обучението включва:

Теоретична част: 8 модула

Примери: 6 броя

Упражнение: 1 брой

Герои-водещи: 1 брой

Финален тест: 1 брой

Общо: 60 слайда, 403 интеракции

Цена за физически лица: 280лв с включен ДДС
Цена за юридически лица: По договаряне

Съдържание на електронното обучение „Успешни продажби по телефона“

1. Модул 1. Въведение в продажбите. Откъде трябва да започнете?

a. Какво представлява процесът по продажби?
b. Създаване на персона на купувача.
c. Как да проучите потенциалните си клиенти?

2. Модул 2. Как да създадете добро първо впечатление?

a. Начало на разговора.
b. Вербални комуникационни умения.
c. Умения за задаване на въпроси.
d. Умения за водене на разговор.
e. Вокални умения.
f. Други вербални техники

3. Модул 3. Как да се справите с възраженията?

a. Съвети.
b. Примери – 5 броя.

4. Модул 4. Студени обаждания - 10 съвета за студени обаждания.

5. Модул 5. Успешни преговори по телефона – съвети за водене на преговори по телефона.

6. Модул 6. Гласови съобщения - съвети за успешни гласови съобщения.

7. Модул 7. Как да се възстановите от неуспешно обаждане?

8. Модул 7. Още съвети за успешни продажби по телефона.

Пример от електронното обучение „Успешни продажби по телефона“

Как да се справите с възражението “Не съм заинтересован/а.“?

Примерен отговор: „Благодаря Ви Г-н Клиент. Разбирам защо мислите, че нашата услуга не Ви интересува, но мога да Ви уверя, че управителят на фирма X ми каза същото нещо преди време, но днес използва нашия продукт и с него може да прави W, Y, Z. Разбирам, че подобряването на W, Y, Z са важни KPI и за Вас – можете ли да ми обясните защо не се интересувате от подобряването на тези метрики?“

Важно!

Това е едно от най-трудните за справяне възражения. Но Вие не трябва да забравяте, че имате стабилна причина да се обадите на клиента и сте наясно защо той трябва да се прояви интерес към Вашия продукт. Задавайте въпроси, за да разберете защо не се интересува и запазете хладнокръвие.

Говорете бавно и отчетливо. Понякога клиентът може да не проявява интерес просто, защото не разбира какво сте му казали. Освен това, „Не ме интересува“ е друг начин да каже „Не искам да слушам“. Понякога хората не искат да Ви слушат и в това няма нищо лошо.

Кратък видео откъс от електронното обучение „Успешни продажби по телефона“:

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64, e-mail: office@nitbg.com или като попълните поместената по-долу форма за контакти. 

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    Електронно обучение "Управление на конфликти"
    Електронното обучение „Управление на конфликти”, разработено от екипа на „НИТ-Нови Интернет Технологии“…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Електронно обучение "Бизнес комуникации"
    НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД разработи електронното обучение „Бизнес комуникации“ с цел да Ви помогне…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Електронно обучение "Управление на времето"
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Електронно обучение "Как се прави презентация?"
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и аргументирано презентиране,…