+359 2 850 53 64

Електронно обучение „Управление на проекти“

Обучение, което ще подобри уменията Ви за управление на проекти

За да бъдете успешен проджект мениждър, е важно да управлявате проектите си по възможно най-добрия и ефективен начин.

Процесът по управление на проекти може да бъде дефиниран с отговорите на няколко основни въпроса.

• Какъв проблем трябва да разрешите?
• Как смятате да разрешите проблема?
• Какъв в планът Ви?
• Как ще разберете, че проектът е приключил?
• До колко добре премина проектът?

Но как да преминете успешно през всички етапи от реализацията на проекта и да приключите задачите в срок? Отговорите на всички въпроси, които Ви интересуват, можете да намерите в нашето електронно обучение „Управление на проекти“.

Съдържание на електронното обучение „Управление на проекти“

Въведение в управлението на проекти: Какво е управление на проекти? Умения и отговорности на проджект мениджъра. Как организационната структура оказва влияние върху управлението на проекти? Софтуер за управление на проекти.

Етап 1. Иницииране: Идентифициране на заинтересованите страни, идентифициране на проблема, дефиниране на цели и изисквания, идентифициране на резултати и критерии за успех, др..

Етап 2. Планиране: Създаване на WBS, дефиниране на работни пакети, оценка на времето и разходите, съставяне на график на проекта, определяне на разходи и бюджет, др..

Етап 3 и 4. Изпълнение и контрол: осигуряване на нужните ресурси, техники за ефективна комуникация, провеждане на срещи, управление на екипи, др..

Етап 5. Завършване: получаване на съгласието на клиента, документиране на процеса, подготовка на финалния отчет, др..

Допълнителни материали: финален тест, файлове за сваляне.

Откъс от електронното обучение „Управление на проекти“

Жизнен цикъл на проекта

Според Project Management Institute управлението на проекти включва 5 групи от процеси: иницииране, планиране, изпълнение, контрол, завършване.
Етап 1. Иницииране. По време на този етап е необходимо да дефинирате проекта: неговия обхват, първоначална цена, ресурси, заинтересованите страни.
Етап 2. Планиране. Тук трябва да разберете как ще изпълните проекта. Накратко, трябва да намерите отговорите на следните въпроси: „Какво смятам да правя?“ „Как смятате да го направя?“ и „Как ще разбера, че сме приключили проекта?“ След като сте готови с плана е време да получите одобрение за стартиране на проекта.
Етап 3 и 4. Изпълнение и контрол. Тези две стъпки включват реализиране на плана: неговото стартиране, намиране на ресурси, запознаване на екипа с проекта, изпълнение на задачите от плана.
Етап 5. Завършване. Този етап е кратък, но важен. Клиентът трябва официално да приеме проектът като приключил. Документирайте представянето, извадете си изводи, приключете договорите и помогнете на екипа да премине към следващия проект.

Цена

Цена за физически лица: 420лв с включен ДДС
Цена за юридически лица: По договаряне

Как се преминава обучението?

Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет. 

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64 или e-mail: office@nitbg.com.

Заявете обучение

Свързани статии

  • Електронно обучение Академия "Лидерски умения"
    Електронното обучение Академия „Лидерски умения“ съдържа актуална и полезна информация за това какво…
  • Електронно обучение "Мотивация на персонала: Вдъхновете служители си"
    Научете какви са основните методи за мотивация за работа и как да ги приложите във Вашия екип.
  • Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват
    Електронното обучение „Управление на екипи: Станете мениджърът, когото всички харесват“ ще Ви помогне…
  • Електронно обучение "Как да проведете интервю за работа?"
    Намирането на човек за попълване на свободно работно място не е лесна задача.