+359 2 850 53 64

Управление на конфликти

Електронно обучение "Управление на конфликти" - за едни по-успешни професионални взаимоотношения

Електронното обучение „Управление на конфликти”, разработено от екипа на „НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД би било полезно на хора от различни сфери и нива на професионално развитие - управители, мениджъри, както и за тези, които просто искат да подобрят уменията си за изграждане на успешни професионални и лични взаимоотношения.

Подготвеното от нас електронно обучение съдържа актуална и практически насочена информация по темата „Управление на конфликти”, а именно:

• Как да определите настоящия си стил на разрешаване на конфликти?

• Кои са основните причини за възникване на конфликти на работното място и как да се справите с тях?

• Как да разпознавате дали има конфликт и в какъв етап на развитие се намира?

• Какъв стил на поведение да изберете в зависимост от конфликтната ситуация?

• Какви въпроси да задавате, за да подпомогнете разрешаването на конфликта, как да изкажете мнението си тактично и др.?

• Как да избегнете избухването на конфликт?

Обучението включва

Теоретична част: 5 модула
Упражнения: 4 броя
Примери: 4 броя
Видео материали: 3 броя
Финален тест
Общо: 57 слайда (теоретична част: 44 слайда, финален тест: 13 слайда).
Допълнителни материали: Въпросник
Брой интеракции: 282

Цена за физически лица: 360лв с включен ДДС
Цена за юридически лица: По договаряне

Съдържание на електронното обучение „Управление на конфликти“

1. Какво е конфликт?
a. Кои са основните видове конфликти на работното място?
b. Кои са основните нива на конфликти на работното място?

2. Кои са основните причини за възникване на конфликти в организацията?

3. Кои са основните признаци за възникване на конфликти в организацията? За всеки признак е предоставено описание, причина и резултат;

4. Какво е динамика на конфликта? През какви етапи преминава той?

5. Кои са основните стилове на поведение в конфликтна ситуация?

6. Какво можете да направите, за да избегнете създаването на конфликтна ситуация?

7. Полезни съвети за водене на преговори и разрешаване на конфликти на работното място.

Казус от електронното обучение „Управление на конфликти“

Ива е мениджър човешки ресурси. От следващата седмица в отдела, който ръководи, ще започнат да идват стажанти. Стажантите са на 4 часов работен ден. Ива и нейният колега – Даниел, също мениджър, трябва да решат от колко часа да идват стажантите във фирмата. За Ива е по-удобно да идват следобед, тъй като за следващата седмица е предвидила много срещи преди обед, докато Даниел предпочита да идват сутрин.

Ива иска въпросът да бъде решен възможно най-бързо.

Въпрос: Какъв стил на поведените трябва да използва Ива в ситуацията?

Отговор: Компромисен стил.

Kратък откъс от обучението "Управление на конфликти":

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64, e-mail: office@nitbg.com или като попълните поместената по-долу форма за контакти. 

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи“ ще Ви помогне да развиете и подобрите мениджърските си умения.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Бизнес комуникации
    НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД разработи електронното обучение „Бизнес комуникации“ с цел да Ви помогне…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на времето
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Как се прави презентация?
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и аргументирано презентиране,…