+359 2 850 53 64

Мотивация на персонала

Как да мотивирате служителите си и да ги направите по-продуктивни?

Научете какви са основните методи за мотивация за работа и как да ги приложите във Вашия екип.

Електронното обучение „Мотивация на персонала“ съдържа богата и практически насочена информация, която ще Ви помогне да стимулирате служителите си и да ги направите по-продуктивни.

Ще научите защо често тяхната мотивация е ниска, кои са основните предпоставки за мотивация за работа, какво представлява т.нар. „капан на мотивацията“ и как да го избегнете, кои са основните методи за повишаване на мотивацията на персонала и мн.др.

Обучението е подходящо за управителите на фирми, ръководители на отдели/екипи, както и за специалисти, на които им предстои да заемат ръководна длъжност.

Обучението включва:
Теоретична част: 8 модула
Примери: 2 броя
Цитати: 4 броя
Изводи: 8 броя
Задачи: 9 броя
Междинни тестове: 2 броя
Финален тест
Общо: 148 слайда (теоретична част: 92 слайда, първи междинен тест: 17 слайда, втори междинен тест: 16 слайда, финален тест: 23 слайда).
Брой интеракции: 878
Герои – водещи: 1 бр.
Герои в лекционния материал: 12 броя
Допълнителни материали: текстови файл със статистически данни

Добавените интерактивни елементи подпомагат усвояването на материала и неговото по-дълготрайно запомняне.

Обучението може да бъде качено във Ваша платформа за дистанционно обучение или на наша инсталация.

Съдържание на електронното обучение „Мотивация на персонала“

Модул 1. Какво е мотивация?

• Защо мотивацията е толкова важна?
• Видове мотивация
• Защо често служителите нямат мотивация за работа?

Модул 2. Предпоставки за мотивация на служителите.

• Комфортни условия на труд.
• Гаранция за физическа и емоционална безопасност.
• Усещане за стабилност и адекватно заплащане.

Модул 3. В "капана на мотивацията".

• Какво представлява т.нар. „капан на мотивацията“?
• Как да избегнете „капана на мотивацията“?

Модул 4. Техники за повишаване на мотивацията на персонала.

• Бъдете пример за подражание.
• Покажете връзката между личните цели на служителите си и тези на организацията.
• Съобразете ролите на служителите си с техните умения и личностни качества.
• Коучинг.
• Включвайте служителите си във всеки един етап от изпълнението на целите.
• Използвайте правилния вид награди.
• Окуражавайте служителите си да си почиват.
• Помогнете да служителите си да организират времето и задълженията си ефективно.
• Ограничете неприятните задължения.
• Увеличете отговорностите.
• Редовно предизвиквайте способностите на служителите си.
• Напомняйте на служителите си защо е нужно да работят и да се представят добре.

Модул 5. Как да разберете какво мотивира служителите Ви?

Модул 6. Как да изградите добри взаимоотношения между членовете на Вашия екип?

• Опознайте служителите си.
• Организирайте социални събития.
• Организирайте тематични дни.

Модул 7. Специфични случаи.

• Как да мотивирате служител, който не се справя добре с работата си?
• Как да мотивирате служител с ниски амбиции?
• Как да мотивирате представителите на средния мениджмънт?

Модул 8. Примерни игри за повишаване на мотивацията за работа.

• „Да бъдеш тук“.
• „Кръг от въпроси“.
• „Моето мечтано пътуване“.

Казуси от електронното обучение „Мотивация на персонала“

1. Илия е тийм лидер на ИТ отдела в родна софтуерна компания. Когато е недоволен от поведението на някой от служителите си, той го „наказва“, като му възлага задача, която намира за досадна или неприятна. „Наказаният“ служител обикновено намира работата за интересна и провокираща ума и възприема „наказанието“ на Илия, като награда. И вместо да промени поведението си, той го прави точно обратното – засилва го. В същото време разочарованието на Илия нараства, а програмистите не разбират каква е причината за това.

2. Миглена е новият мениджър на търговския отдел в голяма международна компания. За да мотивира служителите си тя решава да им дава бонуси за всеки допълнителен час, който са прекарали в офиса. Те, от своя страна, започват да злоупотребяват с възможността и остават в офиса за по-дълго, дори това да не е нужно. След два месеца отпуснатият на Мария бюджет се изчерпва и служителите й спират да остават в извънработно време, включително и в случаите, когато е възникнала кризисна ситуация.

Въпрос: Каква е причината за получените недоразумения?
Отговор: Илия и Миглена са попаднали в т.нар. „капан на мотивацията“.

Кратък откъс от електронното обучение "Мотивация на персонала":

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64, e-mail: office@nitbg.com или като попълните поместената по-долу форма за контакти. 

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи“ ще Ви помогне да развиете и подобрите мениджърските си умения.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на конфликти
    Електронното обучение „Управление на конфликти”, разработено от екипа на „НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД би било полезно…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Бизнес комуникации
    НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД разработи електронното обучение „Бизнес комуникации“ с цел да Ви помогне да развиете и…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на времето
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.