+359 2 850 53 64

Бизнес комуникации

Електронно обучение, с чиято помощ можете да развиете и подобрите уменията си по бизнес комуникации

НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД разработи електронното обучение „Бизнес комуникации“ с цел да Ви помогне да развиете и подобрите своите комуникационни умения в бизнес среда.

След обучението Вие ще знаете:

• Как да използвате правилните вербални и невербални средства на комуникация?
• Как да направите добро първо впечатление по време на среща, как да получите нужната информация и как да приключите срещата?
• Как да давате качествена обратна връзка?
• Как да предвидите реакцията на човека, който ще чете Вашия имейл или съобщение?
• Как да си съставите план за написване на имейл или съобщение и как да изкажете най-важната информация по най-правилния начин?
• Какъв език трябва да използвате по време на писмена бизнес кореспонденция?
• Как да провеждате бизнес разговори по телефона?
• Какво да правите преди, по време и след края на бизнес среща?

Електронното обучение „Бизнес комуникации” може да Ви бъде полезно, независимо от сферата или нивото на професионалното Ви развитие. Независимо от това дали сте управител, мениджър, специалист в конкретна област или просто желаете да обогатите своите знания и умения по бизнес комуникации, които да приложите в ежедневната си работа, Вие можете да се възползвате от нашето обучение.

Обучението включва:
Теоретична част: 9 модула
Входящ тест
Междинни тестове: 4 броя
Финален тест
Видео материали: 3 броя
Упражнения: 2 броя
Общо: 219 слайда (теоретична част: 80 слайда, първи междинен тест: 16 слайда, втори междинен тест: 27 слайда, входящ тест: 21 слайда, тест „Умеем ли да слушаме“: 32 слайда, тест „Етикеция при телефонни разговори“: 22 слайда, финален тест: 21 слайда.)
Брой интеракции: 1309

Обучението може да бъде качено във Ваша платформа за дистанционно обучение или на наша инсталация.

Съдържание на обучението „Бизнес комуникации“

1. Какво е комуникация и през какви етапи преминава?

2. Вербалната комуникация в бизнес комуникацията.
a. Какво представлява вербалната комуникация?
b. За постигането на какви цели можете да използвате вербалната комуникация – добро първо впечатление, получаване на нужната информация, споразумяване и др.?

3. Ефективна бизнес комуникация.
a. Упражнение за развиване на уменията за ефективно говорене;
b. Упражнение за дишане;
c. Други съвети за ефективна комуникация – сила на гласа, артикулация, техники за привличане на вниманието.

4. Невербалната комуникация в бизнес комуникацията.
a. Какво представлява невербалната комуникация?
b. Как да разчитате основните знаци на езика на тялото – визуален контакт, изражения на лицето, стойка на тялото и жестове?

5. Умения за ефективно слушане.
a. Кои са основните бариери пред ефективното слушане?
b. Съвети за подобряване на уменията за ефективно слушане.

6. Полезни съвети за ефективна писмена делова кореспонденция.
a. Изготвяне на план;
b. Избор на най-подходящия начин за представяне на съобщението;
c. Как да предвидите реакцията на аудиторията?
d. Проучване, оформяне и съставяне на съобщението;
e. Проверка, корекция, оценка на съобщението;
f. Техники за съставяне на четим и ефективен текст, включително примери.

7. Съвети за писане на имейл.
a. Кога да използвате и кога да не използвате имейли?
b. План за съставяне на имейл – каква информация да включите в полето „Относно“, какви встъпителни думи да използвате и др.;
c. Добри практики при електронната кореспонденция.

8. Съвети за разговор по телефон.
a. Как да говорите по телефона, като професионалист? – съставяне на план, начин на представяне, оставяне на гласови съобщения и др.;
b. Как да приемате телефонни обаждания?

9. Организиране и провеждане на бизнес срещи.
a. Какво да правите преди среща?
b. Как да определите целта на Вашата среща?
c. Как да проведете срещата? – съставяне на програма, покана на участниците, подготовка на мястото, на което ще се проведе срещата и др.;
d. Други практически съвети за организаторите и участниците в срещата;
e. Как да приключите срещата?

Kратък откъс от обучението "Бизнес комуникации":


Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64, e-mail: office@nitbg.com или като попълните поместената по-долу форма за контакти. 

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на екипи
    Електронното обучение „Управление на екипи“ ще Ви помогне да развиете и подобрите мениджърските си умения.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на конфликти
    Електронното обучение „Управление на конфликти”, разработено от екипа на „НИТ-Нови Интернет Технологии“ ЕООД би било полезно…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Управление на времето
    Подобрете продуктивността си както на работното място, така и в личен план.
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Как се прави презентация?
    Нашето обучение ще Ви помогне да развиете и подобрите своите умения за уверено и аргументирано презентиране, което ще позволи…