+359 2 850 53 64

eFront – системата за дистанционно обучение, която се интегрира и управлява бързо и с лекота

eFront е система за управление на обучението (LMS), изключително подходяща за средни и малки по размер компании и огранизации.

Кратко представяне на eFront.

eFront предлага множество опции за взаимодействие, посредством лесен за употреба потребителски интерфейс. С eFront Вие можете да създавате съдържание, тестове, да изпращате вътрешни съобщения, да провеждате анкети и проучвания и мн.др. 

История.

През 2001г., водени от ориентиран към клиентите подход, двама гръцки програмисти започват работа по нов инструмент за дистанционно обучение (онлайн обучение) – eFront. Продуктът е готов година по-късно и бързо привлича вниманието на множество компании.

През 2006г. на пазара излиза новата, подобрена версия на eFront. Платформата започва да поддържа множество чужди езици и съвсем скоро излиза на международния пазар. За следващата версия създателите й внасят подобрения на базата на обратната връзка на своите потребители и ориентират продукта към по-широк кръг от клиенти. Малко по-късно eFront става системата за управление на обучението (LMS) с отворен код - стратегически ход, който значително подобрява качеството й и я прави широко разпространена в света на дистанционното обучение (онлайн обучението). Специални приложния са добавени, за да привлекат още по-голям брой фирми и образователни институции.

Последната версия на eFront е от 2010 година. Тя е по-бърза, функционална, лесна за употреба и предоставя широк спектър от възможности за потребителите. В момента LMS-ът е популярен из целия свят и е на 67-мо място в топ 100 на системите за дистанционно обучение (онлайн обучение).

еFront е носител на отличие от световноизвестния конкурс „Най-доброто от света на онлайн обученията”, 2012г. - „Най-добро решение с отворен код”. 
                                        

Идеята.                                                                                                                                                                                                                                                                  eFront-NIT New Internet Technologies

Основната идея зад създаването на eFront е възможността за лесно и бързо изработване на интерактивни онлайн обучения и онлайн курсове. Благодарение на разнообразните си функционалности, платформата благоприятства създаването и провеждането на дистанционни обучения (онлайн обучения).

YES бутон Защо да изберетe eFront като своя система за дистанционно обучение?

eFront се използва от редица предприятия и огранизации по цял свят, като Fujitsu Australia Limited, Kalsec Inc. University of South Carolina, Karachaganak Petroleum Operating B.V., Sonaca и мн.др. Като основни предимства на LMS-а те изтъкват нейната лесна интеграция, надеждност и възможност за създаване на курсове, които напълно да отговарят на поставените обучителни цели.

Основни функционалности на eFront.

Платформата е широко достъпна, притежава отворен код и може да бъде изпробвана безплатно онлайн. Това позволява на потребителите да я използват изцяло съобразно своите нужди и цели, да я интегрират с друг софтуер за дистанционно обучение (онлайн обучение) или да добавят нови функции. 

Потребителите на eFront изтъкват като основно нейно качество факта, че за разлика от други подобни продукти, като нейния конкурент Moodle например, интерфейсът й е ясен и изчистен, лесен за употреба. С помощта на наръчника за употреба, всеки много бързо може да се ориентира в структурата на платформата и начина, по който тя функционира. Обикновено уроците са изградени от основен текст и тест към него, а всички останали елементи като проекти, задачи или форуми са разположени извън тях. Потребителите са разделени в три категории: администратор, учител и ученик. Всеки една от тях се използва с различни правомощия, което улеснява и направлява учебния процес.

eFront подържа 40 езика, съвместим е със стандарта SCORM и използва най-новите технологии като Ajax, Unicode, LDAP. В допълнение компанията предлага и пакети за поддръжка. В случай на необходимост винаги ще има някой, който да Ви подаде ръка и да отговори на Вашите въпроси.

Други функционалности.

• Възможност за създаване на уроци, курсове, категории.
• Контрол върху файловете.
• Създаване, провеждане и оценяване на онлайн тестове.
• Инструменти за улесняване на комуникацията между потребителите – форум, чат, календар.
• Възможност за добавяне на модули.
• Вътрешна имейл система.
• и др.

Възможни употреби на eFront.

eFront може да бъде използван за:

• Провеждане на дистанционни и смесени обучения, онлайн курсове и онлайн тестове.
• Създаване и управление на обучения, които могат да се използват многократно и при нужда лесно да се допълват и персонализират.
• Улесняване на комуникацията и съвместна дейност между потребителите.
• и т.н.


Официален уеб сайт на eFront: http://www.efrontlearning.net/ .
Демо версии на eFront: http://demo.pro.efrontlearning.com/ , http://demo.efrontlearning.net/enterprise/www/index.php?index_efront&bypass_language=english .                

Ако проявявате интерес към нашите услуги или имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на тел.:  +359 2 850 53 64, e-mail: office@nitbg.com или като попълните поместената по-долу форма за контакти. 

Свързани статии

  • КЪМ СТАТИЯТА
    ILIAS
    ILIAS е система за управление на обучението (LMS), разработена с цел намаляване на разходите при употребата на мултимедийните…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Moodle
    Moodle е система за управление на обучението (LMS), специално създадена в помощ на преподавателите, чиято дейност изисква…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Виртуална класна стая
    Виртуалната класна стая е интерактивен инструмент, който позволява осъществяването на директна, синхронна връзка между обучаващи…
  • КЪМ СТАТИЯТА
    Сравнителен анализ на ILIAS, Moodle, eFront
    Дистанционното обучение (Онлайн обучението) става все по-популярно сред хората с натоварен график и ограничено време, обучителните…

КонтактиПовече...